Самовредновање за школску 2018/2019.

Већ годинама причам како планирам да променим нешто у начину рада. Претходних година сам се углавном бавила блогом. Ове године блог је мало био запостављен, а ја користим крај школске године да направим ретроспективу шта сам то урадила (ново) у току ове школске године. Кренимо редом:

Рачунарска графика и мултимедија:
– додала сам део Векторска графика кроз рад у програму Inkscape. Вежбе сам тако конципирала да су кроз објашњење алатки у програму на крају вежбе добијали занимљиве цртеже. За следећу годину планирам да мало дорадим вежбе, а можда и да напишем сопствено упутство на блогу (мада је ово које сам користила ове године сасвим лепо урађено).
– за обраду видеа ове године сам се одлучила за програм OpenShot за који сам и припремила једно основно упутство. Вежбе и задатке за обраду видеа морам мало изменити за следећу годину.

Програмирање трећи разред:
– променила сам редослед лекција тако што сам причу везану за модуларно програмирање, односно рад са програмским системима који се састоје од већег броја фајлова, повезала са причом о функцијама, што се показало као прави потез. Има још простора за измене, али вероватно нећу бити у прилици да их реализујем (смер Електротехничар рачунара од ове године иде по новом програму, а ја највероватније следеће године у трећем разреду нећу предавати Програмирање)

Програмирање четврти разред:
– коначно прошла сво предвиђено градиво везано за објектно оријентисано програмирање, чак сам успела и део Базе података да загребем. И схватила да ће овај предмет претрпети највеће измене – уместо C++ радићу C#!

Ове године сам водила ђаке на такмичење из Мултимедија и из Програмирања.
Нисмо се довољно детаљно спремали, више је била жеља и са моје и са њихове стране да видимо како то изгледа и да видимо где се налазимо у односу на друге школе.
Такмичење из Мултимедија одржано је 7. априла 2019. Из наше школе учествовали су ђаци Матеја Пантелић и Марко Живановић – оба ученици првог разреда. Такмичење је имало неколико сегмената:
– приликом пријављивања требало је приложити кратак филм на задату тему (ове године тема је била „Чувајмо планету Земљу“). Касније сам сазнала да тај филм није обавезан. Од 10 пријављених филмова, наш је седми, а можете га гледати на адреси
– главни део такмичења обухватао је тест из теорије плус практичан рад (обрада слика, обрада звука и обрада видеа). У овом делу је учествовало 52 ученика. Матеја је био тридесет осми, а Марко четрдесет четврти. У пласману школа, од 19 школа ми смо били осамнаести
– ревијални квиз знања смо прескочили
Такмичење из Програмирања одржано је 19. маја 2019. Из наше школе учествовала су два ученика: Марко Војиновић и Филип Антонијевић, обојица матуранти. Од 90 такмичара Марко је, по броју поена, заузео једанаесто место, а Филип 13. У пласману школа, од 33 школе ми смо, по броју поена, седамнаести.

Пред крај године, у јуну месецу, дружила сам се са девојчицама на Тренингу дигиталних вештина, али то је већ нека друга прича.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s