Анимације

OpenShot је пројектован са анимацијама у првом плану. Користи се алат заснован на интерполацији кривих: кључни фрејмови дефинишу вредности на одређеним тачкама на клипу а OpenShot обавља интерполацију вредности између тих тачака (врше се сложена математичка израчунавања за све тачке између кључних фрејмова).

animation-overview

Назив Опис
1 Green Property Када је глава на кључном фрејму својство постаје зелено
1 Blue Property Када је глава на интерполарисаној вредности својство постаје плаво
2 Value Slider Кликните и довуците миша како бисте подесили вредност (ово аутоматски креира кључни фрејм, ако је неопходно)
3 Play-head Положај главе изнад клипа где је потребно додати кључни фрејм
4 Key frame Markers Мале зелене ознаке на клипу исцртане на свим кључним фрејмовима

Кључни фрејмови

Да би се креирао кључни фрејм у OpenShot једноставно позиционирајте главу на било коју тачку на клипу и промените својства. Ако својство подржава кључни фрејм позеленеће и појавиће се мала зелена ознака на вашем клипу на тој позицији. Померите главу на следећу локацију и поново подесите својства. Све анимације захтевају барем 2 кључна фрејма, али могу подржати њихов неограничен број.

One thought on “Анимације

  1. Повратни пинг: OpenShot – Рачунари и програмирање

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s