Audacity – радови ученика

Ево кратког прегледа шта смо радили у Audacity-ју.

Почећемо са покушајима примене ефеката над аудио записом:

1. Богдан Чечовић је вежбао промену брзине:

2. Станко Арсенијевић је вежбао понављање дела аудио записа:

Следи неколико миксева:
1. Елвин Сулејмани:

2. Лазар Андрић:

3. Урош Радојевић:

4. Богдан Јанковић:

И, на крају, најинтересантнији радови:
1. Алекса Трампа доказује да и дечаци могу бити романтични:

2. Милош Јанковић је направио изузетно добар микс:

3. Павле Стојановић је направио аудио инсерт из неког ратног филма:

4. Адријан Бериша је спојио класику и хаус музику:

5. Богдан Грујичић је спојио песму птица и бубњеве:


И још један, веома успешан спој, накнадно пристигао. Марко Копривица је спојио хармонику и техно:

3 thoughts on “Audacity – радови ученика

  1. Čim sam video linux pingvina u avataru, znao sam da me čeka neko ko se bavi linuxom. Kao i ja. Audacity je moj apsolutni favorit u editovanju zvuka, pravljenju montaža,… Drago mi je što sam ovaj blog pronašao. Pozdravljam Vas, Suzana, a i vaše klince!

Оставите одговор

